Kendimi kötü ve boş hissediyordum. Büyükbaba dedi
ki neler hissettiğimi biliyormuş, çünkü kendisi de aynı
şeyleri hissediyormuş. Büyükbaba, sevip de kaybettiğin her şey sana bu duyguyu verir, deyip ekledi: "Bundan kurtulmanın tek yolu hiçbir şeyi sevmemektir ki bu daha da kötüdür çünkü o zaman sürekli boşluk hissedersin."