Hasan karakterini çok sevdim esprilerle harmanlanmış psikolojik polisiye olarak özellikle tokat sahneleri beni çok eğlendirdi.Ta ki yolculuğa başlayana kadar.Yeni bitirdim ve içimde bir burukluk var.Şüphelerim vardı ama sonunu böyle beklemiyordum.Hala o köyden çıkamadım.Beni oldukça etkileyen, derin, betimlemelerine kapıldığım harika bir kitaptı.Sonunun böyle olmasına mı yoksa kitabın bitmesine mi üzüldüm karar veremiyorum.