"Dört ayaklı ehli ve yırtıcı hayvanlarla, şeytanların sıfatının insanlara da konulmasının sebebi şudur: Beden bu sıfatlarla düzene girer. Ve ruhun bineği, taşıyıcısı olmaya kabiliyet kazanır. Ruh da bu fâni âlemde, bu ölümlü dünyada o bineğin üstünde Mârifetullah Hümâsını, Muhabbetullah Ankasını avlamaya niyetlenmelidir."