Dosteyevski'nin tarzını ve bakış açısını seviyorum. Bu kitabı alırken de pişman olmayacağımı biliyordum. Kitabın sürükleyici olması, işlediği konu -ki kitaptaki karakterleri çoğu zaman çevremizde görüyoruz, karakterleri çok iyi anlatmış- beni cezbetti. Beğenmediğim tek kısmı bir olayı anlatırken betimleye betimleye 2-3 sayfa uzatmış olması.
Okumayı isteyenlere, düşünenlere seve seve önerebileceğim bir kitap.