hiç

Sizce hangi eser iyi-kötü tartışması yapılamayacak bir eserdir?
Anket
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Minimalizm daha azına sahip olmak değildir. Gerçekten önemli şeyler için hayatınızda yer açmaktır. Az aslında çoktur.
Kuşkuya yer verdiysen eğer karara da varmışsındır. Othello
Dağlarda ölsem
Bir dağ kovuğuna daha çok küçük yaşları Alıp çıkarsam ayrılıklardan o çocukları. Götürüp gün ışığı ile yıkasam yüzlerini Acılarını rüzgara tutsam bir zaman. Gövdeleri yufka ekmekler kadar ince Parmakları anılarda salkımsöğütler Saçlarına yağmurlardan taraklar vursam Sonra alıp bir soba başında ısıtsam Bu bahçedir desem bu ev bu yatak Bu ılık minderi anne yüreğinin Bu bitkin bir babanın karıncalaşmış sesi Evlerden sokaklara sokaklardan evlere Seni bekliyor bütün oyunlar Bütün mevsimler seninle ilkyaz Hiçbir türkü keder vermeyecek artık Hiçbir pencereden kötülük gelmeyecek Bütün gözyaşlarını toplasam kirpiklerden Bütün silahları bir meydanda yaksam Sonra çıkarıp mezarlardan ölüleri Dili göğe değen ateşlerin çevresinde Öperek kaybolmuş zamanları gövdemle Bütün acıları aşka çevirsem Olmazsa gidip o çocuklarla dağlarda ölsem. Şükrü Erbaş
... Hay bu olumsuz çağrışımlar karşısında durumu, "biçim bozukluğu olan kişiler hayata bir dezavantajla başlar, bu nedenle her şeyden önce insanlığın önyargılarını aşmak zorundadırlar" ifadesiyle özetliyordu. Birçok çağdaş ve antikçağ eserine atıfta bulunan Hay, Iuvenalis ve Montaigne gibilerini eleştiriyordu zira biçim bozulduğunu çirkinlikten daha beter bir durum olarak gören Montaigne, "Hoş görünmeyen yüz hatları yüzeysel çirkinliklerdir ve insanların gözünde fazla ehemmiyet taşımazlar : oysa uzuvlardaki biçim bozuklukları çok daha mühimdir ve insanları çok daha derinden etkiler." demişti.
Sayfa 54