Salander efsanesi başka bi yazarla ama aynı heyecan ve tutkuyla devam etmiş..okumaktan asla sıkılamayacağınız bi seri..lisbeth hala aynı kadınlardan nefret eden erkeklerden nefret eden bir kadın..
Kalle hergele blomkvist ve salander..okuduğum en iyi serilerden biri.kitap elimizden bi anlığına bile birakmamamiz için yazılmış..dördüncü kitap için sabah olmasını bekliyorum
Lisbeth ona güveniyordu.Belki.Güvendiği az sayıda insandan biriyle karşılaşmaktan kaçınmak onu rahatsız ediyordu.
Birden kararını verdi.O yokmuş gibi davranması gülünçtü.Onu görmek artık içini acıtmıyordu.
Kapıyı açıp onu tekrar hayatına aldı.