Kalle hergele blomkvist ve salander..okuduğum en iyi serilerden biri.kitap elimizden bi anlığına bile birakmamamiz için yazılmış..dördüncü kitap için sabah olmasını bekliyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Lisbeth ona güveniyordu.Belki.Güvendiği az sayıda insandan biriyle karşılaşmaktan kaçınmak onu rahatsız ediyordu.
Birden kararını verdi.O yokmuş gibi davranması gülünçtü.Onu görmek artık içini acıtmıyordu.
Kapıyı açıp onu tekrar hayatına aldı.