Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybolmaz, olmuyorsa zamanı vardır. Yahut Allah daha iyisini, daha güzelini kararlamıştır. Ama dua kaybolmaz. Elbet bir gün kabul olur.
Bu kadar çok ve bu kadar sessiz olmanın cehennemi.
Hiçbir iyiliğin soluk alamayacağı bir korku.
Aynı şeyleri söylerken bile birbirinden nefret etmek. Yalnızca kendini seven bir aptallık.