O yaşadıklarımı yeniden hissedebilmem için yorganımın altındaki acıya alışmak gerekiyor galiba. İşte yine gözyaşlarım akıyor gözüm kararıyor, kanım damarlarımdan çekiliyor...
Göklerde, yerlerde ve ikisi arasında ne varsa sevgiyle vardır. Gökler sevgiyle dönerler, yıldızlar sevgi sayesinde yerlerinde durabilirler. Tıpkı kalbimizdeki sevgi yıldızları gibi...
Bu yüzden dış yerine içi, suret yerine ruhu sevmek gerekir. Hayat ancak sevgiyle tatlıdır ve sevgilisiz dünyada hayat sürmek beyhudedir.