irem nur öztürk

irem nur öztürk
@matmazelir
sen çok istiyorsan sık yine canını ama geçer. hep geçer.

irem nur öztürk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2021 19. kitabı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bir an rastlantıyla göz göze gelmek beni çok mutlu eder, o gece oraya o göz buluşması için geldiğimi sevinçle anlardım. ama Füsun o anın mutluluğunu hiç hissetmemiş gibi davranır, bakışlarını kaçırır, bu da kalbimi kırardı. bir zamanlar birlikte ne kadar mutlu olduğumuzu unutamadığım için orada olduğumu bilmiyor muydu?
Sayfa 362·Kitabı okudu
... aslında birlikte ne kadar çok gülüp eğlenebildiğimizi, aslında birbirimize ne kadar alıştığımızı ve birbirimizi sevdiğimizi fark ederdim.
Sayfa 352·Kitabı okudu
Füsun'a ne yazık ki daha da fazla aşık olacaktım ve onu kaybetme korkum çok daha büyük olacaktı.
Sayfa 350·Kitabı okudu
"kumarda kaybettiğinize göre Füsun Hanım, aşkta kazanacaksınız!" "bundan hiç şüphem yok Kemal Bey!"
Sayfa 338·Kitabı okudu