Karanlıktan kurtulmanın yolu aydınlıktır; soğuktan kurtulmanın yolu ısıdır; olumsuz düşüncelerden kurtulmanın yoluysa , bu düşüncelerin yerine iyi düşünceler koymaktır.Kendinize iyi şeyleri telkin ederseniz , kötü olanlar yok olur.
"Onlara söylerdim,"demişti bana." Tekrar tekrar söylerdim. Duvarların içeriden çürümüşse , bunun tek bir çaresi vardır."
Yık diye düşündüm. Hepsini yık ve yeniden inşa et.