Tuğba

8/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Çalışma hayatı, arkadaşlık ilişkileri ve aşk. Sıkmadan kişisel gelişim kitabı mı okudum bitti bile. Çok keyifliydi, tam bir yaz kitabı oldu benim için de . Kesinlikle tavsiye Spoiler içerir.. Emma , Double MR adlı bir radyoda sabah kuşağı programı sunan bir spikerdir. Ayrıca tıp fakültesi 1.sınıf terk ve hukuk fakültesi mezunudur. Radyoda sorumluluklarından fazla iş alan Emma mutsuzluğa sürüklenir. Emma radyoda işi gereği ünlü bir yazarla röportaj yapacaktır. Bu yazar Julian Vascos dur. ( Kitapta o kadar çok ismi geçiyor ki bu ismi ezberlemek zorunda kalıyorsunuz ). Yazar yeni bir kişisel gelişim kitabı çıkaracaktır ancak bu kitap tamamıyla kişiye özel olacaktır. Kitaptan önce okuyucular için 100 soruluk anket broşürü çıkarılacaktır. Bu anketlere göre kişiye özel kitap çıkarılacaktır. Julian, Emma ya kitabın testi için çalışmasına katılmasını teklif eder. Bu çalışma için Emma anket sorularını cevapladıktan sonra her hafta bir tane olmak üzere toplam 9 e-posta alacaktır ve her hafta için bir etkinlik vardır. ( Bu etkinliklerden bir kısmını storylerimde paylaşmıştim öne çıkanlara sabitlerim, ben de uygulayacağım 🩷) . Emma her bir e-posta da kendini bulmaya ve mutluluğa bir adım daha yaklaşır. Kitapta burada anlatmadığım daha bir çok güzellikler bulacaksınız. Çok çok tavsiye
Edebiyat
Kendimi Kaybettiğim Yerde BuldumVeronique Maciejak · Yan Pasaj · 2022553 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Tuğba

, bir kitap okudu
8/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Veronique Maciejak
8.3/10 · 553 okunma

Tuğba

, bir kitabı okumaya başladı
Margaret Atwood
7.7/10 · 14,7bin okunma

Tuğba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·296 syf.·
26 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Matt Haig
8.3/10 · 14,9bin okunma
Puan vermedi·336 syf.··
2023 1. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2023 10:43
Derler ki uzun zaman önce bir cadı yaşarmış bu ormanda.. ... spoiler içerir ... Kitapta cadı Angroboda , nasıl ve neden olduğunu hatırlamadığı bir şekilde cadıların, kurtların, devlerin olduğu doğduğu ve hükmettiği yer olan Demirkoru'yu terk etmiş ve Tanrı Odin in eline düşmüştü. Kadim bilgileri ve geleceği görmek için cadıyı kullanarak seid yapmış ve cadıyı üç kez yaktı..ama cadı Angroboda ölmedi ve yüreğini orda bırakarak bir ormana kaçıp orda yaşamaya başladı. Ve orada Skadi ile tanıştı cadı iksir yapıyordu o da ona yiyecek giyecek ve evi için eşyalar bu durum aylarca böyle sürüp gitti.Ve Odin in kardeşi Loki cadının yüreğini ona geri getirdi ve zamanla aralarında aşk başladı.Bu aşkın meyveleri ise ölüp tekrar diriltilen bacakları cansız kızları Hel , bir kurt oğulları Fenrir ve bir jormungundr ismini verdikleri yılan oğulları oldu. Angroboda çocuklarının da içinde olduğu onların öldüğü tanrılarla devlerin savaşıp Aesir in ( Tanrıların ülkesi) yok olduğu görüler görüyordu ve her şey tam da gördüğü gibi gerçekleşecekti. Bu arada cadımızın ölümsüz olup olmadığı belli değil son canını kızı için de kullanmış olabilir ya da hâlâ yaşıyor da olabilir bu kitapta net değil.Devamı artık kitapta olsun.. İlk sayfalarda kitaba bağlanmam biraz uzun sürdü sanırım çeviriyi beğenmedim ama sonra hikâye beni içine çekti. Genel olarak sevdiğim bir kitap oldu. İlk mitoloji kitabım "Ben Kirke" yi de çok severek okumuştum. Cadının yüreği de okuduğum ikinci mitoloji kitabı oldu ( İskandinav mitolojisi) . Keyifli okumalar dilerim sevgili 1k ailem
Cadının YüreğiGenevieve Gornichec · İthaki Yayınları · 20223,141 okunma