Mauschwitz
" Geceleri, tuvalete gitmek için yere inmem lazımdı. Bütün koridor, cesetlerle doluydu, geçmek imkânsızdı... Kafalarına basmak lazımdı: Bu da korkunçtu çünkü ciltleri öyle kaygandı ki, insan düşeceğini sanıyordu. Her gece, aynı. Şimdi ben tifüse yakalamıştım ve tuvalete gitmeliydim. 'Sıra artık bana geldi,' diye düşündüm. 'Ben de artık ötekiler gibi yerde yatacağım ve biri kafama basacak!'"
Sayfa 255·Kitabı okudu
Nazi Soykırımı
Mauschwitz
"Herkesin daha iyi yanması için, yanan vücutlardan çıkan yağı toplayıp, ötekilerin üzerine döktüler."
Sayfa 232·Kitabı okudu
Nazi Soykırımı