Dualarımızın karşılığını 2020'den değil,
Rabbimizden dilediğimiz...
İyi giden şeyler için "Hayata" değil,
"Allah'a" teşekkür ettiğimiz...
Değişen her takvim sayfasının ömürden
gittiğini fark edip harekete geçtiğimiz..
Sadece yeni yılı değil, her yeni günü -hatta
her yeni dakikayi- yeni başlangıçlar için
bize bahşedilmiş birer firsat bildiğimiz..
Az konuştuğumuz, az uyuduğumuz, az
yediğimiz; çok düşündüğümüz, çok
okuduğumuz, çok şükrettiğimiz bir ömür
dilerim hepimize..