Tarihi romanlardan en ilgi çekici, en duygulandırıcı ve aynı zamanda gururlandırıcı birazda hüzünlü bir roman.. Spoi vermek istemediğim için kısaca nasıl bulduğumu söylersem; askerin o zaman ki yaşam şartlarını anlatan, dehşet güzel bir roman. Bir Türk, nasıl günümüze gelmişiz, hangi yollardan geçmiş, hangi savaşları yaşamışız bilmeli ve bunun için okuyacağı kitaplardan birisi de bu. Yazarı İsmail Bilgin'e; yüreğine, kalemine sağlık. Ağlayarak okuyup bitirdiğim bir romandı. Ve sıkılmadan tekrar tekrar okuyacağım.