O kış Kızılgöz en son evlendiği eşin de sürekli ihmal ve şiddet göstererek öldürdü. Ona atavizm diyorum ama bu konuda atavizmden de beterdi çünkü gelişmemiş hayvanlar bile asla eşlerine kötü davranmaz, onları öldürmezlerdi. Olağanüstü derecedeki atavizme yönelik davranışlara rağmen bu haliyle insanlığın gelişinin önceden belirtisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü eşlerini öldüren tek canlı insan türünün erkekleridir.