"İnsanın bireyselliği yoktur. Bir tek büyük 'ben' sahibi değildir. Birçok küçük 'ben'e bölünmüştür."
"Ve her ayrı 'ben', kendini Bütün'ün adıyla çağırmayla, Bütün adına hareket etmeye, anlaşmaya, anlaşmamaya, söz vermeye, kararlar almaya muktedirdir ki, sonradan diğer bir 'ben' veya Bütün, bunlarla uğraşmak durumunda kalacaktır. Bu durum insanın niçin sık sık kararlar aldıklarını ve niçin ender olarak bunları uyguladıklarını açıklar...