Hiçbir zaman “hayalperestsin biraz gerçekçi ol” gibi sözleri anlamayacağım , bir şey düşündüğünüzde “vs gerçekler” diye araya girenleri de. Başarıya ulaşmış başka kimseler buna inansalardı eğer nasıl başarmış olacaklardı. Yolu uzak bulup geri dönselerdi ardında ne olduğunu nerden bileceklerdi? Ya da vazgeçişlere kansalardı? Hayalleri gerçeğe dönüştürme ihtimalimiz var fakat biz kendi elimizden bu ihtimalleri alıyoruz. Ve sonra da şans işte diyerek kendimizi avutuyoruz