Bence yok oluşlar hep unutulmalardan. Tohumlarını ektiğimiz ağacın nerede yeşereceğini karıştırdığımızda o bizim ağacımız değildir artık. Unutmak bilinen bir yokluktur. O kimsenin bir zamanlar var olduğunu biliriz ama kim olduğunu bilemeyiz ki asıl önemli olan budur. Bizim kim olduğumuz. Düşünen, gülen, ağlayan, fikirlerini korkmadan söyleyen o kişi kimdi, bu dünyanın bir kızı ya da oğluydu evet ama onu diğerlerinden farklı kılan şey neydi? Unutmak yok oluşların en zamansızı, bulunduğun yerde kaybolmaya benzer