Hayatta kaldığına şükretmiştim. Berbat bir kprkağım ben, ölmek istemiyorum, yaşamı büyük bir tutkuyla seviyorum; yaşama ne kadar bağlı olduğumun farkında değilmişim daha önce.
... normal bir hayat istediğimi fark edeli uzun yıllar oldu. Her şey bir yana huzurlu olmayı istediğimi. Duyguları, bütün duyguları tattım. Huzurlu, sade bir hayat istiyorum. Parkta gezintileri çıkılan bir hayat.
... filmlerin de romanların da önemini yitirdiği, sadece onları ne zaman gördüğünüzü ya da ne zaman okuduğumuzun önemli olduğu zaman geldi; o anda neredeydik, ne yapıyorduk, kimdik