Zayıf bir adamım anlaşılan. Incili denedim, filozofları denedim, şairleri denedim ama hepsi hedefi ıskalamışlardı. Tamamen farklı şeylersen bahsediyorlardı. Ben de uzun süre önce okumaktan vazgeçtim. Içki, kumar ve seks biraz ise yarıyordu, yaşantımla cemiyetin, kentin, ülkenin bir ferdi gibiydim; ancak tek fark benim "başarma" isteği duymamamdı.