Ne kadar yakın olsak da insanları tanıyamıyoruz. Bir yanları hep kendilerine kalıyor. Belki kendilerinin bile ortaya çıkana kadar bilmedikleri yanları var. Ama birgün bir de bakıyorsunuz karşınızdaki bambaşka bir adam. Sanki ilk defa görmüşsünüz gibi.