İnsanın içinde bir şey vardır; bir şey. Kopar mı, kırılır mı, zedelenir mi? Bir şey olur işte...Ondan sonra dünyaları versen de o ışığı, o cıvıltıyı bulamazsın artık.
İnsanlara bu kadar değer vermeseydim, bana ne eşekliklerinden, yanılış ve yanlışlarından der geçerdim. Yapamıyorum ama...Onların küçülüşlerinde, aptallıklarında onurum inciniyor.