bi de şöyle düşün, ya bu başbelası nem kışın da olayidi? hava eksi 3 dereceyken eksi 5 falan hissetseydik? Böyle düşününce yüzümden akan rimelim terden viciklasan bedenim güzel geldi gözüme..içimin güzelliği yüzüme vururken bebeğim sen neden bu güzelliğimi yüzüme vurmuyorsun?