📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi?
Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor…
İngilizler yalnızlıktan söz ederken iki farklı sözcük kullanıyorlar:
Loneliness,“kişinin kendi seçimi olmadığı halde yalnız olması” ile Solitude, “kişinin kendi seçiminin sonucu olarak yalnız olması”.