Bsrgulluk

Bsrgulluk
@mayneymiss
@bsrgulluk

Bsrgulluk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·95 syf.·
2025 8. kitabı
Pascal Quignard
7/10 · 1.023 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor…
Sayfa 103·Kitabı okudu
Edebiyat
bu dünya üzerinde şöyle sorabileceğim kimsede kalmamış olacak: “peki, sen hatırlıyor musun?”
Sayfa 19·Kitabı okudu
Edebiyat
İngilizler yalnızlıktan söz ederken iki farklı sözcük kullanıyorlar: Loneliness,“kişinin kendi seçimi olmadığı halde yalnız olması” ile Solitude, “kişinin kendi seçiminin sonucu olarak yalnız olması”.
Sayfa 16·Kitabı okudu