Şeniz...

Şeniz...
@maytapap
Gizemli bir suskunluğun Dargın diliyim. Kan gülleri büyütürüm Sabır saksılarında. Ben hep kendini yiyen Bir garip deliyim. Şükrü Erbaş
Yaşamak solumak değil davranmaktır; organlarımızı, duygularımızı, yetilerimizi, bizi varlığımızın bilincine vardıran kendimizin tüm parçalarını kullanmaktır.
Sayfa 13
Reklam
...vatanın olmadığı yerde vatandaş da olamaz.
Sayfa 10
Bir şey olabilmek için, kendi olabilmek için ve her zaman tek olabilmek için özür sözü bir olmak gerekir...
Sayfa 9
Biraz şans!
Özen göstererek yapılabilecek her şey, amaca az çok yaklaşmıştır, ama amaca varmak için de şans gerekir.
Sayfa 7
Zayıf olarak doğuyoruz ve güce gereksinimimiz var; her şeyden yoksun olarak doğuyoruz ve yardıma gereksinimimiz var; aptal olarak doğuyoruz ve düşünme yetisine gereksinimimiz var.
Sayfa 6
Reklam