Şeniz...

Şeniz...
@maytapap
Gizemli bir suskunluğun Dargın diliyim. Kan gülleri büyütürüm Sabır saksılarında. Ben hep kendini yiyen Bir garip deliyim. Şükrü Erbaş
Söylesene!
Kendini harap ettiğin hangi insanın umrundasın...!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bu aralar,
Herşeyi düşünüyorum Ama kendimi hep unutuyorum. 😕
Geceye...
Gençliğimi geri verseler Bu kez en çok kendimi severim... 🌙✨🎼 /Ferhat Göçer
Müzik
Onu sevmek, nefes almak gibiydi; vazgeçmekse Boğulmak.
Ne zor değil mi bu hayatta herşeyden soğuyup herşey yolundaymış gibi yaşamak...?
Duygu ve Düşünce