Hedwig

Adım gibi eminim başka bir dünyada bir daha karşılaşacağız ve işte o zaman seveceksin beni. Belki güneş sistemi dışında iki yıldız olup büyük bir patlamayla ancak ayrılacağız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk diye bir şey yok. Aşk dediğin,zedelenen egonun tamiri için verdiğin uğraş sadece. Evet sevgi var ama onun da kıymetini tüketince anlıyorsun.
Ne yapsam olmadı. Ne denesem tutmadı. Ya çok şey bekledim ya beklettim bilmiyorum. insanların sorularına verecek tek cevabım var: "Bilmiyorum."
İnsanın kendine acıması çok garip duygu. Başkasına daha merhametli, daha anlayışlı olabiliyorken, iş kendin olunca çok sert davranıyorsun. Kendine acıdığın için bile kızıyorsun.
Edebiyat

Hedwig

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2015 111. kitabı
Hans Christian Andersen
8.1/10 · 622 okunma