Livaneli nin en çok beğendiğim 2. Kitabı . O kadar çok etkiledi ki kitabi okurken votka içesim geldi ama tercihim bira :) İlk başta her şey normal giderken kitabın sonunda ben nerelere geldim vay be diyeceğiniz türden . Kitapta iki kişilik hayat yaşayan baş kahraman öyle bir anlatıyor ki kendisinin kardeşi olduğuna ikna ediyor . Yaptığı değişik tavırlar katilin kendisi olduğu yönünde ilerliyor ve sonunda gerçekle yüzlesiyorsunuz . Yazarını bilmesek Ahmet Ümit kitabı okuyorum derdim :)