Ahmet mithat Efendinin eserleriyle ilk kez karşılaşıyorum kitap genel olarak cok akıcıydı merak uyandırdı bi sonraki sayfada neler olacak diye merak ediyorsunuz.Bilemeyeceğimiz kelimelerin aciklaması yazılıyor.Beni en yoran son sayfalardı mahkeme evresi onun dışında severek okunabilir.!