Beklenti insanı yorar, bu demek değildir ki bekle/me.
Bekle belki gelir, beklemek vefadır önce kendine
Ne zaman sebepsiz daralsam gönlüm doğuya bakar
Bilirim bir bekleyenim var, bekleyen de beklenir
İnsan bekler, karşılık bulmuş yada bulmamış ne önemi var
Karşılık yok ise bu demek değildir ki değmezsin
İnsan bekler, imkansızlık varsa da bekler
İmkansızı yaratanın kapısında bekler
Bekleneni eker, bekleyenden geçer
Az hiçten çoktur, beklemeyi bekle
Bakalım beklenen beklediğin midir?