Kitabı beğendim insan kendisini keşfedebilir içindeki canarı çıkarabilir.Ama keşke sayfaları daha dikkatli kullansalarmış kitabın sayfaları resmen boş duruyor.
Neden bilmiyorum ama bu kitap beni kendine çekiyo bence gerçekten çok güzel konusu olsun kapağı olsun.Günümüz kitaplarında çık daha iyi anlatmış aşkın ne olduğunu naif bir anlatım kullanılmış ve bence filmide çok başarılı ojuyun tavsiye ederim L. M. Montgomery
Dünyada insanlar her zaman bir şey istemeye mahkumdur, toprak suyu ister; gece ayını, gündüz güneşini,siyah beyazını, dünya öksijenini, aşk kendisini yeniden bulmak ister.