Kitabı beğendim insan kendisini keşfedebilir içindeki canarı çıkarabilir.Ama keşke sayfaları daha dikkatli kullansalarmış kitabın sayfaları resmen boş duruyor.
Neden bilmiyorum ama bu kitap beni kendine çekiyo bence gerçekten çok güzel konusu olsun kapağı olsun.Günümüz kitaplarında çık daha iyi anlatmış aşkın ne olduğunu naif bir anlatım kullanılmış ve bence filmide çok başarılı ojuyun tavsiye ederim L. M. Montgomery
Kitabı beğendim. Kitaptaki olayın çözülme şekli çok güzel bağlanmış. Kitabın sonunda kimi karakter için mutlu kimi karakter için hüzünlü bitmesi çok güzel olmuş. Ama en çok Tufan ve Ali karakterinin sonuna üzüldüm.
Kitabı çok beğendim. Akıcı bir dil kullanılmış. İçindeki olayların çözülme şekli çok iyi bağlanmış. Okumak isteyenler için bir uyarı; bazı bölümlerinde küfür var.
Kitap tek kelimeyle muhteşem. Akıcılığı sayesinde 3 günde bitirilebilir. Yazar kullandığı kelimeleri çok dikkatli seçmiş, olayları bağlama şekli çok iyi. Hikaye insanın bilinç altında iz bırakacak türden. Kesinlikle okunmalı