“‘Çiçek dansı. Kadınlar ilk regl olduklarında kabile bu dansı düzenler, ilk reglin şifası ve büyük bir gücün olduğuna inanılır. İbadet ederler, gecenin sonunda hediyelerini regl olan kişiye verirler. Kadın için doğal yoldan yenilenmenin ve şifalanmanın başlangıcını kutsarlar.’
‘Bizim geldiğimiz yerde kadınlar regl olduklarını saklarlardı.’
‘Neden ki?’
‘Bunun ayıp ve utanç verici olduğunu düşünenler olurdu.’
‘İnsanlar çok tuhaf. Ama bu kör bir cehalet. Doğal ve iyileştirici bir döngü neden utanç verici olsun?’
‘Ok ve yay kullanan sizlersiniz ama asıl gelişmeyen bizleriz.’”