“‘Burada hiç yıldız yok. Bu ağaç bana onları anımsatıyor bu yüzden geri gelmek istedim.’
‘Geceyi seviyorsun.’
‘Yıldızlar çok kalabalıktı, benim de içimde kocaman bir boşluk vardı. Gece o boşluğu doldurdu ama bu diyara geldiğimde yıldızlar yok oldu.’
‘Peki boşluk?’
‘Bilmiyorum. Artık onu da hissedemiyorum.’
Dönüp bana baktı ve kim bilir neden, gülümsedi.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kimse, hiçbir sebebi yokken aniden, isteyerek veyahut bilerek delirmez; bu yalnızca ötekilerin varlığıyla gerçekleşir. İnsanı delirten, bir başka insandır.”