bu kadar barış dini olarak görünüp asla barış dini olmayan islamı en güzel bu şekilde anlatılabilirdi. okurken hem çok şaşırdığım hem de bize ne kadar yanlış lanse etmişler dediğim çok yer oldu. kitabı okurken en çok keyif aldığım nokta örnekler ve kaynaklar vermesiydi. Bu kaynaklara bakmak ve bu kaynakların doğru olduğunu görmek hem çok üzücü hem de ne kadar safmışım dedirdi bana. Bugünün türkiye'si için fazla cesur bir kitap.