Olayların birbirine bağlanması, karakterlerin bence başarısı, hikaye içinde hikaye oluşu, ana karakterin kendisi, hayatı, öğretisi... okuyucu olarak bir kitaptan beklentilerimi tümüyle karşılıyor. Ara ara dönüp baktığım kitaplardan biri. Teşekkürler Elif Shafak.