UD: o dönemde kadınlarımızın durumları nasıl?
TÖ: O dönemde bütün temel meslekler erkeklerin tekelinde. Kadının seçme-seçilme hakkı yok, yani yurttaş sayılmıyor. Kadınların toplumsal hayatları ve hakları da yok. Çok zorunlu hallerde sokağa ancak çarşaf ve peçeyle çıkabiliyor.
Kadın takma kirpikleri çıkardığında iki kara delik vardı bakacağın. Ve bu deliklerden dikkatle baktığında yeraltı dünyasının beş kutsal ve tılsımlı ırmağından birini görebilirdin.