Sonunda bülbülün dalı incittiği lakin dönüp bakmaya tenezzül etmediği çağlara denk geldik. Herkes herkese yabancı, herkesin bildiği kendine dert. Ve sonunda kendinden bihaber yaşayan bir garip topluluk olduk. Ne vefa kaldı ne incelik. O sebeple tekrar tekrar sormak gerek kendine. Söylemek, hatırlamak gerek o saadetli anları.
Bihabersin ey bülbül, kendinden ve ardındakinden. Ah ki dalı da kırdın yüreği de incittin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgilinin gözünden akan bir damla, bir erkek için ya hazinedir, ya da hazineyle tartılır. Çaresizlik yollarınızı bağladıysa o damlayı görseniz de iç acıtır, görmezden gelseniz de...