İğrenç bir burukluk vardı içimde. Sürekli yüzüm ekşiyordu. Sürekli midem bulanıyordu. Kendim dâhil her şeye anlamsızca ve manasızca bakıyordum.
Benim bu dünyada ne işim var diye sorgulamaktan başka bir boka yaramıyordum. Daha kötüsü de bu soruya insan vermeyince tuhaf bir hüzün kaplıyor bedeni.
On sekiz yaşına kadar en büyük hayali karıya gitmek olan adamlar, neden evlenince bakire olmasını istiyordu karısının? Peki, bunun neresi Müslümanlıktı? Bakın beyler; günah kadın için neyse erkek için de odur. 'Erkek yapar,' diye bir ayet inmedi...