Maalesef beğenmedim oysa ki beklentim yüksekti fakat okuduğumda kitabın içinde birçok vaka olağan dışı çok uçlardaki vakalar değil alışılagelmiş vakalar(dayısı tarafından tecavüz gibi)... alıştığımız için utanmalıyız belki de yazar bu tarz vakalara alışmamız gerektiğini vurgulamak istemiştir kim bilir
Mükemmel bir eser olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim çok severek okudum ,bu kitap sayesinde eski Türkçeden birçok kelimeye de aşina oldum bu kitabı okumamak pişmanlıktır
Açıkçası ben beğenemedim popüler bir kitap gibi duruyor merak ettim okudum fakat üzgünüm beğenemedim Beyza Alkoç u yaşından ötürü yargılamak gibi bir amacım yok fakat kitabın çoğu bölümde çocuk yaştaki kişilerin düşünce tarzı var be trajikomik şekilde saçma yerler var