"Aramızdaki temel fark ne,biliyor musun?sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!" "Peki,sen ne görüyorsun bakalım?" "İnsan sadece insan. Seven,acı çeken ,acıkan,üşüyen,korkan bir insan."
Sevgili Bilge,
Bana bir mektup yazmış olsaydın ,ben de sana cevap vermiş olsaydım.Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı,birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak,a anlatmak,b birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı.