Şimdi anladım ki kötülük kötülükle çoğalıyor.
İnsanlar ne kadar kötülüğün ardına düşerse onu o kadar çoğaltıyorlar.Demek ki kötülük kötülükle ortadan kalkmıyor.
Yaşadıklarım,elbette sadece düşüncelerimde önceden hissetmiş olduğum aylar değildi sevgilim,aynı zamanda da korku ve acılarla dolu, insanların alçaklıkları karşısında duyduğum tiksintilerle dolu aylardı.