Hani bazen şey olur. Çok kötüsünüzdür. En yakınlarınıza ihtiyacınız vardır. Ama o an fark edersiniz ki sizin aslında en yakınınızda, hatta yakınınızda bile kimse yoktur. En çok istediğiniz insanlar, en sevdiğiniz arkadaşlarınız... Hiçbiri yoktur aslında. Yapayalnızsınızdır. Öyle bir durum işte... Fark ettim ki kimim kimsem yokmuş benim.