melda

melda
@meldaaa57
acıların zaman içinde gitgide artması gibi hayat da bütün olarak hep kötüye gidiyor
Reklam
yüzünde "gereken her şey yapıldı, hem de tam gerektiği gibi yapıldı” gibi bir ifade vardı.
Sayfa 5
belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. zorlamak bazen çözüm değildir. ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir. Tolstoy
insan sadece ölümle kaybetmez sevdiklerini
seni bulmaktan önce aramak isterim seni sevmekten önce anlamak isterim seni bir yaşam boyu bitirmek değil de sana hep hep yeniden başlamak isterim