yüreğimi acıtan bir şeyler var söylediklerinde. benliğimin derinliklerinde üstünü örtmeye çabaladığım gizli yaralarıma tuz basıyor sanki. hem de bile bile
kavga ettiğimde çok sıkı kavga ederim,ağladığımda hüngür hüngür,aşık olduğumda da çok aşık. bütün duyguları dibine kadar yaşamak gerekiyor. tabi bir de hiç vazgeçmeden istediğin şey uğruna savaş vermen..