melda

melda
@meldaaa57
ruhu çok ağrıyordu, her zaman gülüyor olmuş olsa bile
Reklam
ne istediğimi kendim de bilmiyordum, hayattan korkuyordum, hayattan kaçıp uzaklaşmak istiyordum ama yine de hayattan bir şeyler bekliyordum
keşke herkesin ömrü vicdanı kadar olsa
ama bir kadının hisleri,kelimeler ve bilinç olmadan da her şeyin farkındadır.
kendinize en yakın bildiğiniz, yardım beklediğiniz insanlardan sadece kötülük gördünüz
Reklam