Iııı büyük hayallerle başlayıp elimde patlayan bir kitap daha. Konusu güzeldi karakterler iyiydi fakat yazarın kalemi sanki ilkokuldan bu yana kitap yüzü açmamış kadar basitti. Slow burn anladığım kadarıyla ama 100 sayfa boyu aynı evde yaşayıp tek bir düşünce olmaması bende baygınlık yarattı çünkü diğer olaylar hakkında da bir gelişme olmadı. Üstüne birde rs dönemine soktu devam ettirme isteği uyandırmayarak. Aşırı slow burne razıysanız şans verebilirsiniz ben değildim...