"I fell in love with teasing you in the second grade, when I first discovered that I could turn you cheeks pink with just a word. Then I fell in love with you."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazen karşınızdakinin gözlerinde bir anlam yakalarsınız belki de o an için gerçekten samimi olan. Sonra adam işe yaramazın teki çıksa bile siz o yakaladığınız anlama kilitlenip kalırsınız. Adamı değil o anlamı seversiniz aslında. Buna literatürde 'vakit kaybı' denir."
Ava ve abisinin yakın arkadaşı Alex.
Ava'nın abisi Josh diyor ki ben bir sene yokum sen Ava'ya göz kulak olmak için gel bu süre zarfında benim evimde kal. Alex de tm diyor ve normalde erkeklerle arası çok iyi olmayan Ava senelerdir nefret ettiği adamın her gün kapısında buluyor kendini. Kız arkadaş grubu da Alex'in duyguları var mı temalı test yaparak Ava'yı kurdun inine atıyorlar. Alex de tabii ki senelerin katılaştırdığı 'taştan kalbini' Ava'ya koşarak açıyor...
Şarkı sahnelerinde gözümü kapattım utançtan yastık kemirdiğimi hatırlıyorum. Birde 8 yıldır gece gündüz intikam planı yapıp hiçbir şey bilmemek biraz şovdu bence.
Kitaba ne hissettiğimi bilmiyorum çok iyi dedirten sahneler de vardı ama daha çok gidişatı belli aşırı sıkan sahnelerdi. 2013 yılındaki 14 yaşındaki yazarlardan çıkan Wattpad kitapları daha heyecanlandırıcıydı. 3-5 sahne hatırına kitabı nefretlik listeme koymayacağım ama çok da beğenmedim yani... Belki daha az kitapla tanışmış olsaydım hoşuma gidebilirdi ama dediğim gibi kitabın hitap ettiği kitleye ait değilim sanırım... Şu bookstagramdaki reelslere aldanmamayı öğrenmem lazım...