Kurgu kötü olmamasına rağmen yaşananlar karşısında belli bir noktadan sonra "bu kadarı da olmaz artık"dedirtiyor hatta bazı kısımların biraz zorlama olduğunu düşünüyorum.Ancak yine de okurken zorlanmadığım bir kitap oldu özellikle psikoloji alanına ilginiz varsa kitap biraz daha sizi içine çekebilir.
Bazı satırlarda sanki Martin Eden değil ben anlatılıyormuşum gibiydi bu yüzden kitabı bitirmek ve karakterle vedalaşmak biraz zor oldu.Sonu ise kalbimi biraz kırdı...
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,2bin okunma
Okuyan herkesin kendi hayatından,çevresinden izler bulabileceğini düşünüyorum zira gündelik hayatta karşılaştığımız sorunları[cahillik,hurafelere inanma,kız çocuklarının karşılaştığı baskıcı tutumlar]masalsı bir üslupla karşımıza çıkarıyor yazar.
Kitap ilk sayfalardan itibaren sizi dünyasına çekiyor ve bir daha bırakmıyor.Yazarın diline ve anlatımının akıcılığına bir daha hayran kaldım.Kesinlikle okuyun,okutturun